måndag 14 juli 2014

S som i Saker

Jag ÄLSKAR bokrelaterade saker! När jag går in i bokhandlar tittar jag minst lika mycket efter roliga saker som böcker. Det är både bra (för plånboken) och dåligt (för humöret) att det finns så pass lite i min smak. Eller är det bara jag som inte har tittat så noga än?



Då en bild säger mer än tusen ord blir det här ett bildprov på några av mina favoriter i min samling. Mest tygkassar, men det är ju alltid användbart!


Delar av figursamlingen som bor på jobbet.

Lilla My som också bor på jobbet.

Fina kassar som jag har fått av Paula.

En vunnen kasse och en favorit från en bokaffär i Estland.

Muminkassar - en del av min ganska stora muminsamling.

En vunnen t-shirt och en fyndad vilding-tröja.

Bokmärken som får mig sugen på deckarläsning.

Muminhuset på muminhyllan. Alla figurerna bor på annat håll.


Och här är några av de saker jag önskar att jag hade i min lilla samling. Önskar, önskar, önskar!





Detta är en bokstav i Paula och Sandras bokalfabet. Läs även Paulas S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar